VITAMIN D ZA OTROKE IN ODRASLE

Zakaj je VITAMIN D tako pomemben za zdravje?

Kljub njegovi prepoznavnosti in zavedanju pozitivnih učinkov ima pomanjkanje vitamina D velik delež populacije. Vse prevečkrat se zgodi, da splošna populacija kot tudi zdravniki zanemarijo njegovo pomembnost. Posebno v času razsajanja gripe in drugih nalezljivih bolezni, še kako potrebujemo vitamin D. Do sedaj se je vitamin D priporočal v večini zaradi dobrega vpliva na okostje, vendar to še zdaleč ni edina dobra lastnost koristnega  »sončnega vitamina«.

Logična razlaga je, da je vitamin D prisoten v pomanjkljivem nivoju pri večini ljudi, ki živimo skozi celo leto v zmernih in mrzlih klimatskih območjih. V teh območjih, sonce ni dovolj močno. Poleti pa za zaščito kože pred opeklinam in kožnemu raku uporabljamo poleg sončnih krem tudi oblačila. S tem preprečimo, da bi sončni žarki prodrli do naše kože. Torej nas ne more presenetit dejstvo, da več kot 40 odstotkov živečih v Evropi trpi za pomanjkanjem vitamina D.

Dandanes zelo redko najdemo osebo, ki ima zadostni nivo vitamina D. Zato se večini populacije priporoča dodatek. Marsikdo je prepričan, da ima sprejemljiv nivo vitamina D, vendar kadar govorimo, da ima oseba sprejemljivo količino vitamina D, ki je malo nad mejo 30 ng/ml to še vedno ne pomeni, da je nivo optimalen. Vitaminsko dopolnilo (Vitamin D) priporočamo torej, zaradi njegovega pozitivnega in bistvenega vpliva na delovanje telesa, zdravja kosti in imunskega delovanja. Poleg naštetega pozitivno vpliva tudi na našo energijo, počutje in vrsto drugih kategorij.

VITAMIN D ZA VAŠE ZDRAVJE
IZBRANO ZA VAS
  • IZBRANO ZA VAS
VITAMIN D, ZA OTROKE IN ODRASLE

Kaj so glavne koristi VITAMINA D?

  • Prispeva k delovanju imunskega sistema.
  • Prispeva k ohranjanju zdravih kosti in zob.
  • Prispeva k normalni absorpciji / uporabi kalcija in fosforja.
  • Prispeva k normalni ravni kalcija v krvi.
  • Prispeva k delovanju mišic.
  • Vitamin D ima tudi vlogo pri delitvi celic.
VITAMIN D, ZA OTROKE IN ODRASLE

Komu se VITAMIN D priporoča?

OTROCI IN VITAMIN D

Vitamin D3 je pomemben vsa obdobja v življenju. Še posebno pri dojenčkih, saj ščiti otrokov imunski sistem in pomaga pri normalnem razvoju kosti.

Pomanjkanje vitamina D3 lahko sproži različne bolezni kot je rahitis (bolezen okostja). Otroci s to boleznijo so zaradi zmehčanja kostnega tkiva bolj izpostavljeni zlomu kosti. Pojavi se lahko tudi zmanjšana mišična moč in zmanjšan mišični tonus. V kolikor je otrok zelo utrujen in pogosto oboleva, je lahko tudi to razlog pomanjkanja vitamina D3 in posledično slabega imunskega sistema. 

Pediatri sicer skrbno obveščajo mamice o pomenu vitamina D za preprečevanja rahitisa in priporočajo redno dodajanje 400 IE  vitamina D v prvem letu življenja, a žal se premalo poudarja njegova koristnost za imunski sistem in druge koristi ter za dolgoročno zdravje otroka, kar pomeni, da je vitamin D nujno jemati tudi po prvem letu, pravzaprav celo življenje.
Pogosto velja napačno prepričanje, da otrok prejme zadosti vitamina D3 z dojenjem. Nasprotno od tega, v 100 gramih materinega mleka je povprečno le 3 IE vitamina D, zato bi večini dojenčkov brez dodajanja primanjkovalo vitamina D3. Vsebnost vitamina D3 v materinem mleku je sicer odvisna od preskrbe matere z vitaminom D, vendar pa nikoli ne moremo zagotovo vedeti, koliko ga ta vsebuje.

 Zato svetujemo uporabo BetterYou DLux Infant, za dojenčke – Vitamin D, ki je primerno za otroke od rojstva naprej. Je 100% naraven izdelek, ker se absorbira skozi ustno sluznico ne obremenjuje črevesja in ne napenja. Otrokom starejšim od 1. leta naprej priporočamo BetterYou DLux 1000 – Vitamin D.

NOSEČNICE IN VITAMIN D

Med skupinami prebivalstva, ki so zaradi pomanjkanja vitamina D najbolj ogrožene, so v samem vrhu noseče in doječe ženske.
V raziskavi UKC Maribor so izmerili, da ima le 7 % nosečnic zadostne ravni vitamina D (12 % porodnic »poletne skupine« in celo samo 1 % porodnic »zimske skupine«), situacija v drugih krajih pri nas in v svetu žal ni nič boljša. Ugotovljeno je bilo tudi, da so imele nosečnice, ki so rodile prezgodaj, in tiste, ki so rodile s carskim rezom, značilno nižje koncentracije vitamina D v primerjavi s kontrolnimi.
Vemo, da je vitamin D potreben tudi za razvoj kosti pri otroku in plodu, ki se začnejo oblikovati že v 8. tednu nosečnosti. Zaloge vitamina D, s katerimi se novorojenček rodi, so odraz materine preskrbe z vitaminom D med nosečnostjo. V nosečnosti so potrebe po vitaminu D povečane. Nosečnicam priporočamo BetterYou DLux 3000 – Vitamin D.

ZAKAJ JE PRAVZAPRAV VITAMIN D PRI ŠPORTNIKIH TAKO POMEMBEN?

Športnikom še posebno koristi vitamin D, saj vpliva na delovanje mišic – na hitrost in velikost krčljivih mišičnih vlaken. To je ključno pri nenadnih eksplozivnih gibih kot so npr. odrivi, skoki, itd. Ključnega pomena je tudi hitrejša obnova mišičnih celic, ki pripomore k boljši zmogljivosti pri visokih intenzivnostih.

VLOGA VITAMIN D PRI STAROSTNIKIH

Pri starejših ljudeh je ohranjanje ustreznega nivoja vitamina D kar problem. Prvič, ker so velikokrat omejeni na gibanje znotraj svojega doma ali doma starejših občanov. Drugič, ker se ne izpostavljajo soncu v urah, ko je učinkovito za tvorbo vitamina D. In tretjič, ker se pri starostnikih v koži ne proizvaja več vitamin D v tolikšni meri kot pri mlajših generacijah.  Večinoma imajo starostniki tudi poslabšano črevesno absorpcijo, zato so vitamini v spreju za njih idealni, saj se absorbirajo skozi ustno sluznico. Priporočamo jim BetterYou DLux 3000 – Vitamin D ali BetterYou DLux 4000 – Vitamin D . 

Artboard 8

Že 20 let predani skrbi
za vaše zdravje.

Artboard 12

Nad 20 € BREZ POŠTNINE
za dostavo v Sloveniji!

Artboard 11

100 % varen nakup
in garancija zadovoljstva.

Artboard 13

Hitra dostava.
Vsi načini plačila.

VITAMIN D, ZA OTROKE IN ODRASLE

Najboljši vir za pridobivanje VITAMINA D

Na kratko povedano – SONCE.

Vendar je  v Sloveniji sonce dovolj močno za tvorbo vitamina D le v topli polovici leta. Sedaj smo zaradi sodobnega, nenaravnega načina življenja cele dneve, z izjemo nekaj tednov dopusta, v zaprtih prostorih ali pa smo na soncu zaščiteni z oblekami ali sončnimi kremami, ki preprečujejo tvorbo vitamina D, ter smo tako prikrajšani za vse dobro­biti povezane s soncem, predvsem pa za vitamin D.

Malenkost ga lahko pridobimo s hrano, vendar hrana vsebuje tako malo vitamina D, da skoraj ni omembe vredno. V Evropi zaužijemo s hrano povprečno le 200 enot vitamina D dnevno! Ivan Soče je v knjigi Moč vitamina D izračunal, da Slovenci zaužijemo s hrano v povprečju celo le 80 enot dnevno.

V izogib pomanjkanju vitamina D, se priporoča kvalitetno prehransko nadomestilo. Kakovostna prehranska dopolnila, ki jih imamo v ponudbi si lahko ogledate s klikom na spodnji gumb. V ponudbi imamo tudi izdelke z vitaminom D, ki so primerni za nosečnice, otroke in vegane.